Yakuza Complete Series
Valmistaudu vauhdikkaaseen tappeluntäyteiseen seikkailuun Japanissa. Kokoelma sisältää kaikki sarjan pelit. Niissä ohjataan Dojiman lohikäärme -lempinimeä kantavaa legendaarista yakuzaa Kazuma Kiryuta, joka taistelee suojellakseen läheisiään. Kokoelma sisältää kriitikoiden ylistämän Yakuza-sarjan kaikki seitsemän peliä. Yakuza 0 – Koe 80-luvun loisto, hohdokkuus ja hillitön rappio alkuperätarinassa, jossa Kazuma Kiryun ja sarjassa usein esiintyvän Goro Majiman tarinat nivoutuvat yhteen Japanin neonvärien kyllästämiin kaupunkeihin sijoittuvassa rikosdraamassa. Yakuza Kiwami – Ota syyt niskoillesi rikollispomon murhasta ja astu kymmenen vuoden jälkeen maailmaan, jossa yakuza-klaanit ovat sodan partaalla. Lähde hurjalle uhrausten, petosten ja rakkauden täyttämälle matkalle, jota siivittävät nyrkkisi ja järkkymätön päättäväisyytesi. Yakuza Kiwami 2 – Nujerra Kansain lohikäärme -lempinimellä tunnettu kunnianhimoinen ja tappava vihollinen kilpailevien yakuza-klaanien täysimittaisessa sodassa, jossa kaksi legendaarista lohikäärmettä törmäävät ja vain yksi voi olla voittaja. Yakuza 3 Remastered – Kazuma Kiryu viettää ansaittuja eläkepäiviään Okinawan hiekkarannalla, mutta kun kuolettava valtataistelu saapuu hänen kotiovelleen, hänen täytyy lähteä Kamurochon kaduille paetakseen lopullisesti menneisyyttään. Yakuza 4 Remastered – Kun synkkä salaisuus tuo yhteen koronkiskojan, kuolemaan tuomitun vangin, korruptoituneen poliisin ja legendaarisen yakuzan Kazuma Kiryun, siitä kehkeytyvä sota voi johtaa Kamurochon täydelliseen tuhoon. Yakuza 5 Remastered – Koe yakuzan maailma aivan uudessa mittakaavassa! Seuraa viidessä Japanin kaupungissa viittä hahmoa, kun nämä yrittävät toteuttaa unelmansa. Yhdistävät tekijät tuovat heidän yhteen, mutta kukaan heistä ei osaa odottaa siitä seuraavaa konfliktia. Yakuza 6: The Song of Life – Astu Japanin alamaailmaan tässä räjähtävää tappelutoimintaa sisältävässä pelissä legendaarisella yakuzalla Kazuma Kiryulla, joka on päättänyt selvittää totuuden tyttärensä traagisesta onnettomuudesta.