Yakuza 0 for Windows 10
Yakuza 0 tuo takaisin 80-luvun loistokkuuden, hohdokkuuden ja hillittömän rappion. Taistele raivoisasti Tokiossa ja Osakassa päähahmo Kazuma Kiryulla ja sarjassa säännöllisesti esiintyvällä Goro Majimalla. Ohjaa vaikeuksiin joutuvaa Kazuma Kiryuta, kun yksinkertainen velan perintä menee pieleen ja hänen kohteensa murhataan. Astu sitten Goro Majiman hopeakärkisiin kenkiin ja koe hänen ”tavallinen” elämänsä kabareen omistajana. Vaihda kolmen taistelutyylin välillä viiveettä ja piekse kaiken maailman konnia, rikollisia, gangstereita ja hulttioita. Vie taistelut seuraavalle tasolle ja käytä pyöriä, tienviittoja, auton ovia ja muita ympäristössä olevia esineitä luut murskaaviin yhdistelmähyökkäyksiin ja rajuihin kaatoihin. Nujakoinnin lisäksi 1988 vuoden Japanissa on muutakin ajankulua diskoista yökerhoihin ja klassisiin SEGA-pelihalleihin. Yksityiskohtaisessa ja neonvalojen täyttämässä maailmassa on tarjolla runsaasti ajanvietettä.