Welcome to ParadiZe Pre-order
Ennakkotilaa nyt, niin saat Military Cosmetic Packin, joka sisältää kevlar-panssarin, sotilasasun, taktisen repun, neljä Zombot-ulkoasua ja eksklusiivisia armeijarakennuksia. Tervetuloa ParadiZeen! Haluatko ikioman zombiseuralaisen? Uskollisen ystävän, joka suojelee sinua kaltaisiltaan ja seuraa sinua matkoillasi? Se onnistuu ParadiZessa! Täällä zombit tekevät kaiken likaisen työn. Kauniissa ParadiZessa neuvokkaat selviytyjät testaavat teknologiaa, jonka avulla voi hallita kaikkialle maailmaan levinneitä zombeja. Hakkeroiduista zombeista tulee korvaamattomia apulaisia, vaikka ne eivät olekaan kovin fiksuja ja voivat joskus olla aika epävakaita. Elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista ParadiZessakaan, mutta fiksut ja kätevät voivat kyllä pärjätä... Yllätyksiä pursuava paikka Tutki ParadiZea ja sen värikkäitä hahmoja. Paikan erikoiset kasvit ja eläimet yllättävät sinut joka käänteessä. Seikkaile lumessa tai aavikolla, joko yksin tai Zombot-seuralaistesi kanssa, ja hankkiudu ihan vapaasti eroon kaikista riesoista, jotka yrittävät häiritä visiittiäsi. Haluatko tehdä tutkimusretken erämaahan vai laiskotteletko mieluummin leirissäsi? Valinta on sinun, joten tee kuten parhaaksi katsot! Suosittelemme kuitenkin, että välttelet natiiveja: he voivat olla hieman... aggressiivisia. Oma koti kullan kallis Pian saapumisesi jälkeen sinun on rakennettava itsellesi leiri: mukava pesä, jota voit vähitellen päivittää. Mukavuus on tärkeää, mutta muista myös puolustukset! Rakenna ansoja ja vallituksia torjuaksesi zombeja, joilla on paha tapa olla jatkuvasti riesanasi. Leirin ylläpitäminen vaatii vaivannäköä, mutta näitä yksitoikkoisia askareita ei tarvitse säikähtää, sillä kuten jo kerroimme, täällä zombit tekevät kaikki likaiset työt. Porukassa on hauskempaa... Voit viettää vierailusi yksin tai olla vähän sosiaalisempi. Voit kutsua jopa kolme kaveriasi mukaan nauttimaan tästä unohtumattomasta kokemuksesta kanssasi. ParadiZe ottaa kaikki avosylin vastaan! No? Mitä vielä odottelet?