Welcome to ParadiZe - ParadiZe Zombot Skin
Hei! Kaikki ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan, mutta ei sinun silti tarvitse luopua hyvistä tavoista. Zombotin ParadiZe-ulkoasu, joka on rakastettujen Zombotien uniikki univormu, vie sinut takaisin vanhoihin hyviin aikoihin, jolloin elämä oli huoletonta.