Vanquish
Suosittu scifi-ammuntapeli palaa. Ylikansoitetun maapallon asukkaat kärsivät rajallisista resursseista ja hakevat apua Providencesta, aurinkoenergialla toimivasta avaruussiirtokunnasta. Kapinallisryhmä valtaa Providencen yllättäen ja tuhoaa kaupunkeja sen teknologian avulla. Erityiskoulutettujen avaruusjalkaväkisotilaiden tehtävä on vallata siirtokunta takaisin. DARPA-avaruusagentti Sam Gideonin käyttämä kokeellinen BLADE-asejärjestelmä pystyy skannaamaan, kopioimaan ja tallentamaan jopa kolme asetta. Nyt hänen on tunkeuduttava Providenceen, kukistettava joukoittain huippumodernia teknologiaa käyttäviä vihollisia ja sammutettava maapalloa uhkaava energiansiirrin.