SEGAToiminta ja seikkailu
Juhli PlatinumGamesin kahden suosituimman pelin 10-vuotispäivää paketilla, joka sisältää Bayonetta- ja Vanquish-pelien uusioversiot. Tässä alkuperäisessä kulttiklassikoksi nousseessa toimintaseikkailussa pääset kokemaan Bayonetta-sarjan alkuvaiheet. Hakkaa, viiltele ja ammu taivaallisten olentojen joukkoja Bayonettan monilla kyvyillä. Pelaa DARPA-agentti Sam Gideonilla suositussa scifi-ammuntapeli Vanquishissa. Sam Gideonin käyttämä kokeellinen BLADE-asejärjestelmä pystyy skannaamaan ja kopioimaan aseita. Hänen on tunkeuduttava kaapattuun Providence-avaruussiirtokuntaan ja kukistettava joukoittain huippumodernia teknologiaa käyttäviä vihollisia.