Valiant Hearts: Coming Home
Valiant Hearts: The Great War -pelin tapahtumien jälkeen tarina jatkuu uusien ja tuttujen kasvojen parissa. Valiant Hearts: Coming Home -pelissä pelaat neljää hahmoa tutkimalla paikkoja, kokemalla toimintaa ja ratkomalla pulmia. Jamesin, Freddien urhean veljen, kanssa pääset kokemaan maineikkaiden Harlem Hellfightersien tarinan. Seuraa Georgea, salaperäistä lentäjää, joka auttaa liittoutuneiden joukkoja lentotaidoillaan ja nokkeluudellaan. Pelaa Ernstiä, saksalaista sukeltajaa, jonka suuri konflikti ikävästi tempaisee mukaansa. Ja lopuksi pääset pelaamaan jälleen Annana, kun hän pyrkii pelastamaan mahdollisimman monta henkeä. - Graafista romaania muistuttava animoitu seikkailu. Aina merten syvyyksistä raivoisiin taivaisiin ja länsirintaman juoksuhautoihin, uppoudu taiteellisesti ainutlaatuiseen ja koskettavan emotionaaliseen elämykseen. - Pelaa neljällä unhoon jääneellä sankarilla. Auta jokaista näistä hahmoista selviytymään juoksuhautojen kauhuista uskollisen koirakumppaninsa vierellä, kun heidän kohtalonsa risteävät. - Sekoitus paikkojen tutkimista, toimintaa ja pulmia. Koe erityyppistä pelaamista edetessäsi tarinassa: ratkaise pulmia, hiivi läpi vihollislinjojen, lennä kaaoksen yli, hoida haavoittuneita ja soita jopa musiikkia. - Selviydy maailmansodasta. Tässä fiktiivisessä tarinassa vierailet ensimmäisen maailmansodan historiallisissa sijainneissa ja taisteluissa. - Nouse merestä keskelle Jyllannin meritaistelua, elä jälleen Meusen–Argonnen taistelu ja koe aselevon kauan odotettu helpotus. - Opi lisää ensimmäisestä maailmansodasta. Historialliset faktat ja autenttiset kuvat tarjoavat yksityiskohtaista tietoa näiden myrskyisten aikojen tärkeistä tapahtumista, keskittyen erityisesti Harlem Hellfighters -joukkoihin. Tämä on enemmän kuin vain peli – siinä historia herää henkiin interaktiivisessa elämyksessä.