Ultimate Crime Bundle
Tämä paketti sisältää: Simulaattori & Thief Simulator 2 Crime Simulator Pääsit juuri vankilasta, mutta vapaudella on hintansa. Liity yhteen enintään kolmen ystävän kanssa tai toimi yksin, kun hiivit, varastat ja murtaudut taloihin maksaaksesi velkasi takaisin. Käytä lukkopuikkoja, unikaasua tai raakaa voimaa suorittaaksesi riskialttiita tehtäviä. Päihitä turvajärjestelmät, nappaa ryöstösaalis ja häivy ennen kuin aika loppuu. Pystytkö maksamaan velkasi, vai menetätkö taas kaiken? Thief Simulator 2 Astu takaisin varjoihin ja aloita rikollisen urasi uudelleen! Riko lukkoja, käytä vartijoita ovelammin ja viimeistele murtotaitojasi. Opi uusia tekniikoita, kerää oikeat työkalut ja nouse pikkuvarkaasta todelliseksi mestariksi. Jokainen ovi on uusi tilaisuus, jos saat sen auki.