Tyler: Model 005
Tyler: Model 005 on 1950-luvulle sijoittuva 3D-toimintatasohyppely- ja tutkimuspeli, jossa muokkaat ja ohjaat vilkasta minirobotti Tyleria. Vuosia sammuttamisen jälkeen Tylerin virta kytkeytyy päälle ukkosmyrskyssä. Nyt sinun täytyy selvittää, miksi luojasi on kadoksissa ja mitä on tapahtunut kodillesi, joka on rottien, hämähäkkien ja muiden valtaama. Koska olet pienikokoinen robotti, normaaleista esineistä tulee täysin uusi ulottuvuus Tylerin maailmaan: esimerkiksi tuolit, portaat ja kirjahyllyt ovat jättimäisiä esteitä. Tehtävänäsi on navigoida ympäristössäsi ja ottaa kaikesta selvää keräten esineitä ja ratkaisten pulmia matkan varrella. Käytä valtavaa asusteiden valikoimaa aina keskiaikaisista kypäristä pikselöityihin laseihin, ja taistele viholliskirjoa vastaan luotettavalla pulttiterälläsi, nyrkkeilyhanskoillasi, kirsikkapommeilla ja monilla muilla aseilla! Selvitä mihin kaikkeen Tyler kykenee, kun hänen seikkailunsa alkaa pelissä Tyler: Model 005.