Tropico 5 - Complete Collection
Kaikkiaan kolme laajaa kampanjaa, 40 saarta, yli 125 rakennusta ja 10 uutta skenaariota takaavat, että tästä pelikokoelmasta riittää pelihupia reilusti yli 100 tunniksi. Aikakaudet – Perusta valtakautesi siirtomaakaudella, kestä maailmansodat, talouskriisit ja kylmä sota ja johda maasi kohti loistavaa tulevaisuutta. Jokainen aikakausi 1800-luvulta 2000-luvulle tuo mukanaan uusia yllätyksiä. Mahtisuku – Saarella asuu laajan sukusi jäseniä, joita voit nimittää hallitsijoiksi, johtajiksi, diplomaateiksi tai kenraaleiksi. Tee sukulaisistasi hyödyllisiä työkaluja. Tutkimusta ja uudistuksia – Modernisoi valtiotasi uusilla rakennuksilla, teknologioilla ja resursseilla. Uudista vanhentuneet rakennukset, jotta kaikki on aina ajanmukaista kilvassasi aikaa vastaan. Moninpeliä yhteistyönä ja vastakkain – Jopa 4 pelaajaa voi rakentaa oman valtakuntansa jaetulla kartalla ja halutessaan jakaa resursseja, tavaroita ja kansoja keskenään – tai julistaa sodan muita vastaan.