Juhlista Amerikan rautateitä Train Sim World 3: US Freight Bundlella! OPI PERUSTEET Training Center auttaa sinua oppimaan veturitoimintojen perusteet stressittömässä ympäristössä. Signaalien puute ja manuaaliset kytkimet auttavat sinua tutkimaan ja oppimaan. RAHTI ODOTTAA Koe upeat Sherman Hill ja Cajon Pass Union Pacificin ja BNSF:n rahtijäteillä. Opi hallitsemaan vuoriston haasteet, kun kuljetat suuria kuormia Cheyenne - Laramien ja San Bernardino - Barstow’n halki. Tutki Union Pacificin historiaa 6 perinteisellä ulkoasulla. ÄÄRIMMÄINEN SÄÄ Volumetrinen taivas ja valaistus herättävät reitit henkiin, ja myrskyt ja lumisateet saavat sinut uppoutumaan Yhdysvaltojen rahtipalveluiden haasteisiin.