Train Sim World on ensimmäisen persoonan immersiivinen ja jokaiselle sopiva simulaattori, jossa voit tutkia vaunuja, vetureissa on oikeat yksityiskohdat, reitit ovat peräisin tosimaailmasta, ja sitä voi pelata tuntikausia. Hyppää raiteille upouudessa Train Sim World 2020 Editionissa ja opi hallitsemaan uusia taitojasi. Uusi Journeys-tila opastaa sinua yli 24 tunnin verran halki skenaarioiden, harjoitusmoduulien ja kaikkien reittien aikataulujen. Uusi edistymisopas tarjoaa sinulle satoja töitä rautateiden varrella, joita voit suorittaa matkojesi aikana. Sisältää kokoelman tosimaailmasta tuttuja reittejä: puske tiesi ylös Saksan Spessartrame-nousua, navigoi maan alla New York Penn -asemalla tai ällistele Manchesterin Victoria Stationin ihmeellisyyttä. Löydät kaikilta reiteiltä todenmukaisia opastejärjestelmiä ja aivan uusia haasteita. Aloita matkasi tänään!