Huomaa: Rapid Transit (sisältyy Train Sim Worldiin) vaaditaan erillisenä ostoksena, jotta tämän lisäosan sisältöä voi käyttää. Deutsche Bahn tilasi 25 universaalia veturia rajat ylittävään sekaliikenteeseen ja antoi niille luokituksen DB BR 182. Nämä veturit ovat viettäneet elämänsä auttamalla vetämisessä aina tarpeen mukaan, erityisesti lähiliikenteessä kaluston päivityksen aikana. Samoin kävi Mitteldeutschland S-Bahnilla, joka ei saanut tilaamiaan DB BR 1442 -yksiköitä riittävän nopeasti vanhojen koneiden korvaamiseksi, jolloin DB BR 182 -veturit värvättiin palvelemaan DoppelStock-ajoneuvojen kanssa veto-työntö-käytössä. DB BR 182 on yksi maailman nopeimmin kiihtyvistä vetureista, ja se tunnetaan melodisista moottoreista, jotka soittavat Do Re Mi -sävelmän veturin lähtiessä. Tämä veturilisäosa Train Sim World -pelin Rapid Transit -reitille sisältää kolme uutta skenaariota ja uusia Service Mode -palveluita.