Huomaa: Ruhr-Sieg Nord vaaditaan erillisenä ostoksena, jotta tämän lisäosan sisältöä voi käyttää. Klassinen 1970-luvun veturi ja Deutsche Reichsbahnin vastaus kasvaviin rahti- ja matkustajamarkkinoihin halki Saksan. DB BR 155, joka tunnetaan myös Sähkösäiliö-nimellä rautatiefanien joukossa, on kestänyt ajan hammasta. Nyt voit kuljettaa raskasta rahtia nostalgisesti Ruhr-Sieg Nordin rautateillä.