Trailmakers: Deluxe Edition
Jos haluat lisätä vähän kermavaahtoa ja kirsikan Trailmakers-kokemukseesi, tämä nudle sisältää ihonvärejä, tarroja ja kaksi DLC:tä: Ilmavoimat: Tähän mennessä suosituin laajennuksemme! Tässä tehtäväpohjaisessa kampanjassa navigoit täysin uudessa Trailmakers-maailmassa, joka koostuu aavikoista, vuorista ja kauniista leijuvista saarista. Paikallinen Chirpo-väestö antaa sinulle yhä haastavampia tehtäviä edetessäsi syvemmälle vaaralliseen Robot Pirate -alueeseen. Lohkot: Suuri ohjaamo Matkustajan istuin Lentokoneen ikkuna Suuri propelli Raketin työntövoima Suuri suihkumoottori Laskutelineet Lyhyt helikopterin terä Pitkä helikopterin terä Chirpo-pokaali (palkinto Airborne-kampanjan voittamisesta) Hahmon mukauttaminen: Chirpo-pää Mekaanikko (mies ja nainen) Nykyajan lentäjä (mies ja nainen) Vintage-merirosvo (mies ja nainen) Chirpo-asu Ilmavoimien kypärä Vintage-ilmavoimien kypärä Aurinkolasit Aavameri: Lähde merelle ja sukella pää edellä uuteen Trailmakers-kokemukseen täysin uusitun fysiikkaan pohjautuvan sääjärjestelmämme kanssa – Aavameren tuuli ja aallot haastavat taitosi ennenkokemattomalla tavalla! Ominaisuudet: Suuri uusi kartta neljällä uudella saarella tutkittavana Yli 100 kätkettyä aarretta kerättäväksi Salaisia paikkoja paljastettavana Täysin uusi sääjärjestelmä tuulen ja aaltojen fysiikalla Lohkot: Lohkot Korpinpesä Masto Perämoottori Ruutitykki 5x purjelohkot Laivan lyhty Laulava papukaija Merimieslaulujen gramofoni Kello Ihonpakkaus: Tämän ihonpakkauksen avulla avaat viisi uutta ihoa, jotka voidaan soveltaa Trailmakersin lohkoihin muuttamaan niiden ulkonäköä: Kivi Kromi Hohto Naamio Puu Tarrapakkaus: Action Pack avaa neljä uutta kategoriaa yhteensä 50 upean uuden tarran kanssa. Action Pack on täynnä kaikkea merkeistä, luodinreikiin, kilpajuoviin ja lentokoneen kojetauluun. Anna rakennelmillesi luonnetta lisäämällä aitoa taisteluvauriota tai teknisiä yksityiskohtia! 50x tarroja, joissa on luodinreikiä, palovammoja, kojelautoja, paneeleja, kilpajuovia ja paljon, paljon muuta.