Trailmakers: Packing Heat
Lisää lämpöä liekinheittimellä ja viilennä meno pelin järeimmällä potkurimoottorilla. Packing Heat -sisältöpaketti tuo mukanaan 8 uutta tapaa lisätä yksityiskohtia taisteluvalmiisiin luomuksiisi ja avaa täysin uuden tavan repiä piirustukset palasiksi! Tämä sisältöpaketti tukee aktiivisesti Trailmakersin kehitystä. Olemme kehittäneet tämän laajennuksen huolellisesti reiluus mielessä pitäen, sillä tavoitteenamme ei ole koskaan tehdä pelistä “maksamalla voitat” -tyyppistä. Nämä palikat on suunniteltu antamaan sinulle lisää mahdollisuuksia vaihtoehtoisiin rakenteisiin säilyttäen silti tasapuolisen taistelukyvyn. Sisältö: Potkurimoottori (Voimanlähde) Miinanlevitin (Ase) Merimiinanlevitin (Ase) Syvyyspommien levitin (Ase) Liekinheitin (Ase) Torpedo (Ase) Pieni panssarivaunukanuuna (Ase)