Trailmakers: Rescue Pack
Pelastuskokemus Olet rakentanut autoja, lentokoneita, avaruusaluksia, veneitä ja kaikkea siltä väliltä. Nyt valmistaudu olemaan sankari uuden Trailmakers Rescue Packin kanssa. Pukeudu modernin yhteiskunnan arkipäivän sankarin rooliin. Tee itsestäsi sankari Pitkällä listalla uusia pelastusteemaisia ​​lohkoja ei ole loppua sille, mitä skenaarioita voit keksiä yksin tai ystäviesi kanssa. Rakenna pelastushelikopteri uudella Takapotkurilla ja Peräsimen vakauttajalla ja vastaa hätään joutuneen Dinghy-lautan lähettämään hätärakettiin. Rakenna poliisiajoneuvo, jossa on hätävalot ja sireenit, ja jahtaa pakenevaa varasta... Loppujen lopuksi Trailmakers on innovaation ja luovuuden peli. Kaikki mitä teemme, on tarjota osat - ja tässä tapauksessa osat ovat siellä, jotta voit kokea pelastuksen ja sankaruuden. Mene ja ole sankari! Uudet asut Palomies Poliisi Korkea näkyvyysasuste Varas Uudet kosmeettiset lohkot Hätävalo Palokunnan sireeni Hätäraketti Uudet toiminnalliset lohkot Laivan köli Laivan keula Dinghyn sivu Dinghyn keula Peräsimen potkuri Suuri vakautin Ja tietysti pelastusteemaiset tarrat täydentämään metropolimuodonmuutostasi.