Tiny Hands Adventure
Borti asuu Dinoburgissa. Hänellä on monia ystäviä, ja hän pitää jalkapallon pelaamisesta koulunsa joukkueessa. Mutta jos Borti voisi muuttaa jotain itsestään, hän haluaisi pidemmät kädet! Lähde pikkukaverin matkaan etsimään parasta mahdollista korviketta hänen pienille käsilleen. Tutki useita ainutlaatuisia maailmoja, etsi keräilyesineitä ja tappele pelin pomoja vastaan saavuttaaksesi unelman! Seikkailu alkakoon!