Thief
OLET GARRETT, MESTARIVARAS – Haastavimmat ryöstökeikat, parhaiten vartioidut rikkaudet, parhaiten salassa pidetyt salaisuudet... mikään ei ole sinun ulottumattomissa. VALITSE LÄHESTYMISTAPASI – Minkälainen Mestarivaras sinä olet? SYVENNY PELIIN ENNENKOKEMATTOMALLA TAVALLA – THIEF tempaa pelaajan nopeasti mukaansa ulkoasunsa, ääniensä, tasosuunnittelunsa sekä tekoälynsä ansiosta.