Thief - Buustipaketti: Ghost
Hanki käyttöösi paketillinen esineitä, joiden avulla kasvatat voimiasi ja nopeutat etenemistäsi THIEF-pelin maailmassa. Ghost-buustipaketti sisältää seuraavat esineet: o Lockpick Quality Level 3 (Parantaa valtavasti tiirikoinnin herkkyyttä) o Water arrows (40) o Rope arrows (20) o Gold (750)