Cronos: The New Dawn
Cronos: The New Dawn tarjoilee armotonta kolmannen persoonan selviytymiskauhua, kun taistelet tulevaisuuden puolesta ottamalla menneisyyden talteen. Polta hirviöt, ennen kuin ne yhdistyvät. Irrota elävien sieluja. Mukaudu tai kuole. SELVIYDY TULEVAISUUDESTA. OTA MENNEISYYS TALTEEN Synkkään, itäeurooppalaista betonibrutalismia ja retrofuturistista teknologiaa yhdistelevään maailmaan sijoittuvassa Cronos: The New Dawnissa voit kokea mukaansatempaavan tarinan, joka tasapainottelee menneisyyden ja tulevaisuuden välillä. Todistat menneisyydessä maailman, joka on ihmiskuntaa pysyvästi muovanneen ja kataklysmisen Muutos-tapahtuman kourissa. Kun taas tulevaisuuden tuhoutuneilla joutomailla jokainen hetki on selviytymistaistelua vaarallisia kammotuksia vastaan, jotka testaavat sekä refleksisi että taktisen ajattelusi. Olet arvoitukselliselle Kollektiiville työskentelevä Matkaaja, jonka tehtävänä on tonkia tulevaisuuden joutomaata ja etsiä repeytymiä ajassa, mitkä kuljettavat sinut takaisin 1980-luvun Puolaan. MUKAUDU TAI TUHOUDU Alati läsnäolevia vaaroja täynnä olevassa maailmassa selviytymisesi riippuu kyvystäsi toimia strategisesti ja ennakoida tulevaa. Kohtaamasi viholliset ovat painajaismaisia olentoja, jotka ovat syntyneet ihmiskunnan jäänteistä, ja niiden kukistaminen vaatii koko arsenaalisi hyödyntämistä. Voit manipuloida aikapoikkeamia raivataksesi reitin läpi lohduttoman ympäristön, ja sinun on etsittävä resursseja täydentääksesi rajoitettuja ammus- ja tarvikevarantojasi. Valmistautuminen on menestyksen avain. Taistelussa sekunnin murto-osan päätökset ovat ero elämän ja kuoleman välillä. ÄLÄ ANNA NIIDEN YHDISTYÄ Tappamasi olennot eivät pysy kuolleina kauaa. Viholliset voivat sulauttaa kaatuneita tovereitaan – groteskin yhdistymisprosessin kautta – muuttuakseen nopeammiksi, voimakkaammiksi ja paljon tappavammiksi. Ainoa tapa estää se on polttaa niiden ruumiit. Ja tehdä se nopeasti. Jos epäonnistut siinä, kohtaat alati kehittyviä kammotuksia, jotka vievät taistelutaitosi äärirajoilleen. SIELUJEN SADONKORJAAJA Tehtävänäsi on paikallistaa menneisyyden avainhenkilöitä, jotka menehtyivät muutosta seuranneessa maailmanlopussa. Voit voimakasta keräintä käyttämällä irrottaa heidän olemuksensa ja kuljettaa heidät mukanasi tulevaisuuteen. Ole kuitenkin varovainen: olemuksilla on merkittävä vaikutus matkaasi. Mitä enemmän kannat olemuksia, sitä kummitellummaksi pukusi muuttuu – kykysi kasvavat taistelukentällä, mutta alat myös kuulla kuiskauksia korvissasi ja nähdä näkyjä silmissäsi hulluuden hiipiessä askel askeleelta lähemmäksi.