The Wolf Among Us
Bill Willinghamin palkittuihin Fables-sarjakuvakirjoihin (jotka julkaistiin DC Comicsin Vertigo-merkillä) perustuva Susi keskuudessamme on synkkä, usein raa'an väkivaltainen ja aikuiseen makuun sopiva versio satujen ja legendojen hahmoista ja olioista. Viiden jakson sarjassa 2012 Vuoden pelin, The Walking Deadin tekijöiltä pelaaja kokee, miltä tuntuu olla Bigby Wolf (iso PAHA susi), Fabletownin seriffi.