The Surge
Tervetuloa! Tämä on CREO, maailman pelastava megakorporaatio! Menetit tajuntasi katastrofaalisessa tapahtumassa ensimmäisenä työpäivänäsi. Heräät kompleksin tuhotussa osassa voimahaarniskaan puettuna. Seonneet robotit, mielipuoliset augmentoidut työkaverisi ja villiintynyt tekoäly - kaikki haluavat sinut hengiltä. Kohtaa kuolettavia vihollisia ja valtavia päävastustajia tiukoissa ja verisissä lähitaisteluissa. Voit tähdätä raajoihin ja iskeä ne irti, ja uusi saalisjärjestelmä antaa sinun valita mitä etsit! Valmista, päivitä ja käytä aseita ja haarniskoita, jotka isket irti vihollisilta, ja tee itsestäsi vahvempi uudenlaisella tasojärjestelmällä.