The Myth Seekers Collection
Pidätkö myyteistä ja muinaisista tarinoista? Haluatko käveleskellä kauniissa eurooppalaiskaupungissa, kuten Pariisissa tai Prahassa? Liity Amelian, Myth Seekers -viraston parhaimman jäsenen, seuraan ja tutki monia kauniita paikkoja. Etsi voimakkaita artefakteja ja tutki Ysin unohdettua kaupunkia. Pelasta työtoverisi ja maailma The Myth Seekers Collectionissa. The Myth Seekers: The Legacy of Vulkan - Kohtaa muinaisten jumalien perintö! The Myth Seekers 2: The Sunken City - Voiko rakkaus korjata sen minkä viha on tuhonnut?