The Jackbox Decade Bundle
Piristä juhlia, sukukokousta tai happy hour -hauskanpitoa Jackbox Decade Bundle -kokoelmalla! Kokoelma sisältää kaikki 50 Party Pack -paketteihin 1–10 sisältyvää peliä edulliseen hintaan. Pelaa Jackbox-klassikkoja, kuten Quiplash, Trivia Murder Party ja Tee K.O. tai kokeile kätkettyjä helmiä, kuten Job Job, Role Modelstai Monster Seeking Monster. Ja mikä parasta? Jackbox-peleissä puhelimesi toimii ohjaimena, joten erityisvaatimuksia ei ole.