Jackbox Party Bundle
HUOMAA: Kaikki pelit ovat englanninkielisiä ja paikallisia moninpelejä. Tämän sukupolven kaksi upeinta seurapelikokoelmaa on nyt yhdistetty yhdeksi ISOMMAKSI ja PAREMMAKSI seurapelikokoelmaksi! Jackbox Party Bundle sisältää 10 ainutlaatuista ja hauskaa seurapeliä, jotka tekevät mistä tahansa peli-illasta, juhlasta tai perhetilaisuudesta todelliset ilkamat… tai vähintäänkin verisen kilpailun (kuinka vain itse haluat). Ja parasta tässä on, ettet tarvitse siihen sotkuisia ohjaimia – kaikkia pelejä pelataan käyttämällä ohjaimina mitä tahansa internetiin yhdistettyjä laitteita, kuten puhelimia tai taulutietokoneita. Jackbox Party Pack -paketista saat seuraavat pelit: YOU DON’T KNOW JACK 2015 Fibbage Drawful Lie Swatter Word Spud Jackbox Party Pack 2 -paketista saat seuraavat pelit: Fibbage 2 Earwax Bidiots Quiplash XL Bomb Corp. Kun käytössäsi on loputon valikoima seurapelejä, kutsut eivät epäonnistu enää koskaan. Näille eivät todellakaan yhdet juhlat riitä!