The Deer God
Deer Jumala onhenkeäsalpaava 3D pixel art seikkailu joka tulee haastaa uskonnon ja tasohyppelyä taitoja . Se on peli noin selviytymisen , reinkarnaatio , ja karma ; kaikki asetettuhenkeäsalpaava ja ainutlaatuinen 3D pikselihirviö maailmassa . Herkutella silmäsikaunis valaistus , päivä ja yö järjestelmä , ja laajojen maisemien . Tullut yksikauneimmista eläimistä maapallolla . Elääpeuroja. Hengissä niinDEER . Ominaisuudet: Upea 3D pikselin taiteen maailma tutkittavana Erilaisia ​​eläimiä ja hahmoja vuorovaikutuksessa Yö ja Päivä järjestelmä erilaisia ​​tehtäviä Tonnia kohteita löytää ja käyttää Reinkarnoituvat muihin eläimiin Käytä valtaa patsaita ja tason ylöspäin teidän kaviot Etsi salaisuuksia ja ratkaista antiikin arvoituksia Seuraamielenkiintoinen ja tumma juoni Amazing Original Soundtrack Evan Gipson .