Thank Goodness You're Here!
Saavuttuaan omituiseen pohjoisenglantilaiseen kylään hyvissä ajoin ennen tapaamistaan pormestarin kanssa kulkukauppiaalla on aikaa tutkia nähtävyyksiä ja tutustua paikallisiin, jotka ovat innokkaita antamaan hänelle alati omituisemmiksi käyviä hanttihommia... Thank Goodness You're Here! on komediallinen läpsyhyppely, joka avautuu ajan mittaan, kun pelaajan tutkimus ja temput jättävät jälkensä omituiseen Barnsworthin kylään. Jokaisen suoritetun hanttihomman myötä kylään avautuu uusia alueita sekä alati omituisemmiksi käyviä tehtäviä kellon tikittäessä lähemmäksi kauppiaamme suurta tapaamista. Kylän värikkäät asukit herätetään eloon eloisilla käsin piirretyillä animaatioilla, täysin puhutulla dialogilla ja runsailla kaksimielisyyksillä.