SteamWorld Dig
Steamworld Dig on tasohyppely kaivos seikkailu peli Metroidvania vaikutteilla. Ota ruoisteisen, yksittäisen kaivos höyry robotin rool kun hän saapuu vanhaan kaivos kylään suurella tarpeella. Kaiva tiesi läpi vanhan maan, keräten rikkauksia samalla paljastaen muinaisen uhkan joka vaanii alla... Tärkeimmät ominaisuudet - Rikas maailma höyrykäyttöisiä robotteja, Steampunkin ja lännen teemojen inspiroimana. - Tutki maanalainen maailma täynnä salaisuuksia, aarteita ja kauhua. - Löydä ihmisten sivilisaation jäänteitä, degeneroitunut dynamiittia heiluttava luolamies rotu. - Satunnaisesti generoidut maailmat muotoutuvalla pelattavuudella.