SSX 3
Elämä alkaa ensimmäisellä huipulla, kun edessä avautuu haastava vuorenrinne. Laske se alas, tutki sitä ja päihitä se! SSX 3 kokonaan uusine freestyle-tapahtumineen ja ratoineen, hämmästyttävine temppuineen ja makeine mukautettavine hahmoineen on tullut voitettavaksi.