SNIPER Ghost Warrior 3
Mene vihollislinjojen taakse parhaimmassa modernissa sotilasräiskinnässä. Valitse miten suoritat tehtäväsi tässä armottomassa ja avoimessa maailmassa. Ole tarkka-ampuja: Ammu vihollisiasi kaukaa. Ota huomioon kiikaritähtäimen korkeus, tuulennopeus ja -suunta, hengityksen hallinta, asento sekä valittu ase ja luodit. Ole aave: Väijy vihollisiasi ja eliminoi heidät äänettä usealla eri liikkeellä. Edistynyt hiiviskelymekaniikka sisältää lennokkitiedustelun ja pystysuuntaisen liikkumisen. Ole soturi: Käytä useita edistyneitä aseita ja muokkaa ne vastaamaan tehtäväsi tarpeita ja henkilökohtaista tyyliäsi. Valitse rynnäkkökivääreistä, haulikoista, konekivääreistä ja jopa räjähteistä. Ole kaikki kolme: Olet amerikkalainen tarkka-ampuja, joka pudotetaan vihollislinjojen taakse Georgiaan, lähelle Venäjän rajaa. Armottomat sotapäälliköt ovat ottaneet osan alueesta haltuunsa, ja sinun tehtävänäsi on estää koko maata syöksymästä kaaokseen. Tutki suurta ja avointa maailmaa, joka sisältää peliisi ja päätöksiisi vaikuttavan dynaamisen sään ja vuorokausirytmin. Sniper Ghost Warrior 3 on tarina veljeydestä, uskosta ja petoksesta verisen sisällissodan tahrimassa maassa.