Weapon skin - Africa Tech
Hanki rajoitettuja aseolemuksia ja laajenna aseiden muokkausta entisestään. Ainutkertaisia olemuksia voi käyttää kaikissa tarkkuuskivääreissä yksin- ja moninpelitiloissa. Nosta tarkka-ampumiskokemuksesi uusiin korkeuksiin. Tämä DLC sisältää rajoitetun aseolemuksen: Africa Tech.