SILENT HILL 2 Deluxe Edition
[Deluxe Edition – sisältö] ・SILENT HILL 2 -peli ・Digitaalinen kuvakirja ・Digitaalinen ääniraita ・Pyramid Head -naamio (pizzarasia) Digitaalinen kuvakirja ja ääniraita sisältyvät bonussovellukseen. Digitaalinen ääniraita on toistettavissa ääniraitasovelluksen kautta. Yksittäiset ääniraitatiedostot eivät ole ladattavissa MP3-tiedostoina tai muissa vastaavissa muodoissa. Naamio on Jamesin (päähahmon) olemus pelissä. James on saanut kirjeen edesmenneeltä vaimoltaan, Marylta. Hän lähtee Silent Hillin kylään, jossa heillä oli niin monta yhteistä muistoa, toivoen näkevänsä vaimonsa vielä kerran. Hän löytää järven rannalta naisen, joka muistuttaa vaimoa aavemaisesti... "Olen... Maria", nainen hymyilee. Hänen kasvonsa, äänensä... aivan kuin Marylla. Koe mestarillista psykologista eloonjäämiskauhua sarjan parhaana pidetyssä pelissä uusimmilla laitteilla, karmivalla kuvamaailmalla ja pelottavilla äänillä. Huippuluokan grafiikka ja ääni Säteenseurannan ja muiden viimeisintä tekniikkaa edustavien parannusten ansiosta SILENT HILL -pelin maailma ja sen pelottava tunnelma tuntuvat entistäkin todellisemmilta. Uudet, immersiiviset äänimaisemat saavat olosi tuntumaan siltä kuin olisit tapahtumien keskellä. Suuremmat ympäristöt Tutki paikkoja ja rakennuksia, jotka olivat aiemmin saavuttamattomissa tai jotka on lisätty uudistettuun versioon. Nauti samasta palkitusta tarinasta ja koe samanaikaisesti Silent Hillin kaupunki uusin silmin ja entistäkin laajempana. Kolmannen persoonan kuvakulma Alkuperäisen pelin kiinteät kuvakulmat on korvattu uudistetussa versiossa kolmannen persoonan kuvakulmalla, jotta näkisit lähempää, mitä James näkee – tämä tarjoaa jännittävämmän ja immersiivisemmän kokemuksen tutkiessasi kaupunkia ja kohdatessasi hirviöitä. Parannettu taistelujärjestelmä Teräsputken ja käsiaseen kaltaiset tutut aseet tekevät paluun, mutta taistelujärjestelmä on päivitetty. Esimerkiksi osumien välttäminen tarkoin ajoitetuilla väistöliikkeillä ja tähtääminen tähtäimeen katsomalla tekevät hirviöiden kohtaamisesta kiinnostavampaa ja pelottavampaa kuin koskaan ennen.