Scribblenauts Mega Pack
Saat Scribblenautsin parhaat palat Scribblenauts Mega Packilla! Kaksi klassikkopeliä ja UPOUUTTA sisältöä tutkittavaksi! Scribblenauts Unlimited – Matkaa Maxwellin ja Lilyn maailmaan ja käytä mielikuvituksesi voimaa ratkaisemaan jännittäviä pulmia loputtomin eri tavoin. Selvitä Maxwellin 41 sisaruksen tarina ja luo ainutlaatuisia esineitä, joita voit jakaa verkossa kavereillesi! Scribblenauts Unmasked: A DC Comics Adventure – Haasta älysi eeppisessä seikkailussa maapallon mahtavimpia pahiksia vastaan! Kehitä oma alter egosi Hero Creator -toiminnolla. Liity DC Comics -suosikkisupersankareidesi joukkoon tutkimaan upouusia paikkoja, kuten TITANS TOWER & BELLE REVE, ja palauta järjestys universumiin. Scribblenauts Unlimited & Scribblenauts Unmasked yhdessä tarjoavat rajatonta hupia!