Salt and Sanctuary
Salt and Sanctuary yhdistää saumattomasti nopean, brutaalin ja monipuolisen 2D-taistelun hienosti kehiteltyyn RPG-mekaniikkaan. Löydä, valmista ja parantele yli 600 asetta, haarniskankappaletta, loitsua ja esinettä tutkiessasi unohdettujen kaupunkien, veren peittämien tyrmien, häväistyjen monumenttien kirottua valtakuntaa, joka kerran juhlisti nyt langenneita herroja. Ska Studios on palkittu indie-studio, jolta löytyy pitkä listä tyylikkäitä, näkemyksellisiä ja brutaalisti toteutettuja action-pelejä, joihin lukeutuvat The Dishwasher: Vampire Smile, The Dishwasher: Dead Samurai, ja Charlie Murder. Salt and Sanctuary on studion kaikkein kunnianhimoisin peli tähän mennessä.