Rugby Challenge 3
Crouch! Bind! Set! UUSI RUGBY SEVENS. Rugby Sevens tuo peliin realismia ja seitsemän pelaajan vauhdikkaan toiminnan. UUSI BE A PRO -TILA. Päätä kohtalostasi yli 13 kauden ajan aloittaen vasta-alkajasta ja päätyen ammattilaiseksi. UUSI FANHUB. Interaktiivinen pelaajanluomistila mahdollistaa oman itsesi luomisen pelissä ja pelaamisen joukkueen riveissä. LUO JA LATAA. Muokattavat joukkueet ja pelaajat uudella tatuointiominaisuudella. Jaa verkon yli kaikille alustoille. REAALIAIKAINEN SELOSTUS. Englanniksi äänessä Grant Nisbett ja Justin Marshall. Ranskankielisen selostuksen tarjoavat Eric Bayle ja Thomas Lombard. USEITA PELITILOJA. Sisältää mm. yksittäisen ottelun, monijoukkuetilan, turnaukset, kattavan monivuotisen uratilan, Be a Pro -tilan sekä verkkopelaamisen. YLI 11 TURNAUSTA. Pitää sisällään aivan uuden Super Rugbyn, ITM Cupin sekä Currie Cupin.