Rewarding Community Bundle
Panoksesi palkitaan Rewarding Community Bundlessa! Luo kaunis unelmiesi kaupunki Townscaperissa. Tämä kaupunginrakentelupeli vie sinut mukanaan helposti omaksuttavien suunnittelutyökalujensa avulla. Ja kun olet saanut voimasi takaisin, suuntaa Atomicropsin pariin. Tässä roguelite- ja viljelypelissä räiskit tiesi läpi vihollislaumojen ja värväät yhteisön jäseniä matkan varrella.