Rage Swarm
Vahvoilla aseilla varustautuneena ammut tiesi läpi armottomien vihollisaaltojen kohti lopullista pomoa. Kerää päivityksiä matkan varrella vahvistuaksesi ja saadaksesi jokaisen laukauksen osumaan arvoonsa! Päästä valloilleen monipuolinen asearsenaali - klassisista tuliaseista tuhoisiin raketinheittimiin - jokaisella on omat ainutlaatuiset kykynsä taukoamattomaan toimintaan. Pue yllesi erikoisasuja, jotka lisäävät voimaasi ja tekevät jokaisesta taistelusta entistä dynaamisemman. Ominaisuudet: - Liiku erilaisten maisemien halki - Puolustaudu raivoisia tunkeilijoita vastaan - Kerää päivityksiä tullaksesi vahvemmaksi - Nosta tasoasi ja osta mahtavia kykyjä - Suorita tehtäviä ja ansaitse hyödyllistä lootia - Avaa eeppisiä loot boxeja ja paranna varusteitasi Väistä, ammu ja suunnittele liikkeesi. Oletko valmis valloittamaan parven?