Pro Fishing Simulator
Paras vaihtoehto oikealle kalastamiselle! Pro Fishing Simulator on autenttinen urheilukalastussimulaatio, joka sopii niin aloittelijoille kuin alan harrastajillekin. Tutki vapaasti maailman kauneimpia kalapaikkoja ja nappaa parhaat saaliit oikeilla tekniikoilla ja parhailla virallisilla välineillä. - 9 aitoihin paikkoihin perustuvaa kalastusaluetta eri puolilta maailmaa – Korsikasta Schwarzwaldiin ja Coloradoon. - 6 pelillisesti erilaista kalastustekniikkaa: perhokalastus, viehekalastus, venekalastus... - 79 realistisesti käyttäytyvää kalatyyppiä. - Satoja virallisia merkkivälineitä, joita voit yhdistellä saaliin takaamiseksi: Vision, JMC, KastKing, 13 Fishing, Lew’s, Strike King… - Kaikille tasoille sopivia opastuksia, tarkat tiedot kaikista kaloista ja yli sata kalamiehille sopivaa haastetta. - Viikko- ja kausihaasteita maailmanlaajuisilla tuloslistoilla.