Polterguys: Possession Party
Yliluonnollinen moninpeli, jossa 8 pelaajaa käyttää ovelaa sabotointia saadakseen vastustajansa raivokkaan hirviön kynsiin! Pelaa ilkikurisina aaveina, jotka ottavat valtaansa arkisia esineitä saadakseen erikoiskykyjä ja esitelläkseen taitojaan! Taistele karmivilla kartoilla täynnä aavemaisia ansoja ja käytä hulvattomia taikavoimia ystäviesi pään menoksi! Riivaus Tuo elottomia esineitä eloon ottamalla ne valtaasi! Käytä niitä taistellaksesi, paetaksesi, tai vain näyttääksesi kirotun hyvältä! Taistelu Polterguys on aavemainen taistelufestari, jossa ilkikuriset kummitukset pakenevat karmivaa hirviötä, joka haluaa tuhota heidät kaikki! Kaaottista? Kyllä! Kilpailuhenkistä? Todellakin! Sabotaasi Sabotaasi ja kauna ovat suurimmat liittolaisesi! Käytä hirviötä liikkuvana tuhokoneena nujertaaksesi vastustajasi petollisen harmittomilta vaikuttavilla voimilla. Voimat Tasot ovat pullollaan taikavoimia ja ansoja, jotka auttavat sinua kylvämään kaaosta... mutta onnistutko käyttämään niitä eduksesi hirmuisen hirviön hengittäessä niskaasi?