Pickleball Smash
Koe Pickleballin hurma ennennäkemättömällä tavalla! Hio taitojasi yksinpelissä tai haasta ystäväsi hauskaan moninpeliin, jossa jokainen ottelu testaa taitosi, strategiasi ja ketteryytesi. Valmistaudu syöttämään ja iskemään itsesi voittoon pudotuslyönneillä ja smash-lyönneillä Pickleball Smashin vauhdikkaassa maailmassa. Selviätkö haasteesta?? Pelin keskeiset ominaisuudet: - Hauska ja nopea peli – Pääset suoraan pelin hurmaan pikapelien näytösotteluissa tekoälyä vastaan pari- tai nelinpelikilpailuissa. - Turnaustaulukot - Osallistu haastaviin Pickleball-turnauksiin ja hio taitosi huippuunsa matkalla parhaista parhaimmaksi. - Mukauta mestarisi: Varustaudu kunniaan ja ilmaise tyylitajuasi ja persoonallisuuttasi mukauttamalla mestarihahmoasi. Avaa useita erilaisia asuja, mailoja ja lisävarusteita luodaksesi ainutlaatuisen asukokonaisuuden, jonka avulla erotut joukosta kentällä. - Kilpaile ystävien ja perheenjäsenten kanssa! – Pidä hauskaa ja kilpaile perheen ja ystävien kanssa paikallisessa moninpelissä jopa 4 pelaajan kanssa. - Vaikuttavat minipelit – Haasta itsesi hauskoilla minipeleillä, jotka muuttavat pelikokemustasi ja antavat sinun samalla hioa lajin keskeisiä tekniikoita, mekaniikkaa ja osa-alueita.