Phantom Fury
Shelly “Bombshell” Harrison palaa erittäin vuorovaikutteisessa pelissä, joka on sekoitus toimintaelokuvaa ja road movie -seikkailua. Lähde adrenaliinintäyteiselle matkalle ympäri Yhdysvaltoja. Käytä valtavaa asearsenaalia taistellaksesi petollisia sotilaita ja inhottavia mutantteja vastaan samalla, kun yrität pelastaa ihmiskunnan. Vuosia Jadus Heskeliä vastaan käymänsä taistelun jälkeen Shelly “Bombshell” Harrison herää uudessa maailmassa, herätettynä koomasta vanhan kollegansa sijaan ja saatuaan uuden bionisen käsivarren. Hän saa tehtäväkseen äärimmäisen vaarallisen esineen, legendaarisen Demon Coren turvaamisen, Shelly lähtee intensiiviselle matkalle ympäri Yhdysvaltoja yrittäessään päästä yli menneisyydestään pelastaakseen ihmiskunnan tulevaisuuden. Tärkeimmät ominaisuudet ・Tiivistunnelmainen sekoitus räjähtävää toimintaa ja road movieta Taistele huonomaineisissa hotelleissa Albuquerquessa ja tutki hylättyjä rakennuksia Los Alamosissa, siisti Chicagon kadut ja paljon muuta! ・Äärettömän interaktiivinen maailma Uskomaton interaktiivisuus herättää ympäristön eloon. Täysin käyttökelpoiset tietokoneet, helikopterilennot ja pelihallien täysin toimivat pelikoneet ovat vain muutamia esimerkkejä siitä, mitä on odotettavissa. ・Laaja asevalikoima Yli 20 ainutlaatuista asetta käytettävissäsi! Fanien suosikkien, kuten Bowling Bombs -pommien lisäksi mukana on upouusia laitteita, kuten luotiliivit lävistävät haulikot ja sähköiset vaahtotykit. Avattavat asepäivitykset ja modit, joiden täysin uusien tulitustoimintojen avulla hallitset minkä tahansa taistelun juuri siten kuin haluat! ・Useita avattavia taitoja ja päivityksiä Aseet eivät ole ainoa tapa ratkaista matkalla kohdattavia haasteita. Päivitä bioninen käsivarsi ja puku tehokkailla uusilla kyvyillä, kuten iskuhyökkäys tai sähkökilpi. ・Kauhistuttava vihollisten määrä Kohtaat häijyjä kyborgeja, luopiosotilaita ja kuvottavia mutaatioita, joilla kaikilla on omat erityiskykynsä. Venytä kykyjäsi äärirajoille hengästyttävissä suurtaisteluissa.