Panzer Dragoon: Remake
Uusittu versio Panzer Dragoon -pelistä. Se on tehty kunnioittaen alkuperäistä, mutta grafiikoita ja ohjausta on parannettu sopimaan nykyajan pelistandardeihin sopiviksi! Kohtaat kaksi herännyttä muinaista lohikäärmettä kaukana, yksinäisellä planeetalla. Saat tuhoisan aseen menneisyydestä ja opastusta panssaroidulta siniseltä lohikäärmeeltäsi. Niiden avulla sinun on täytettävä kohtalosi ja estettävä Prototype Dragonia pääsemästä Towerin huipulle tai kuoltava yrityksessä.