Off-Road Car Pack
Laajenna autotalliasi kolmella maastoautolla! Trooper: Tämä legendaarinen amerikkalaispeto on rakennettu kestämään, ja se kuljettaa sinut helposti maastohelvettiin ja takaisin. Trophy Runner: Tämä aiemmin aasialaisena työjuhtana toiminut kustomikuormuri tarjoaa soralla kelle tahansa vaikean haasteen. Sandtstorm: Tämä ilkeä kone syö soraa vailla huolta huomisesta, ja se loistaa tiukkaan kiemurtelevilla maastoradoilla! Tämä sisältöpaketti kuuluu Season Pass 2:een.