Oddsparks: An Automation Adventure - Ultimate Edition
Hanki täydellinen Oddsparks-kokemus tällä versiolla. Se sisältää peruspelin ja kaikki DLC:t. Oddsparks: An Automation Adventure on sekoitus automaatiota ja tosiaikaista strategiaa niin automaatiotyylilajin innokkaille faneille kuin kokeilunhaluisillekin. Tutki omituista fantasiamaailmaa, selvitä menneisyyden mysteerejä, automatisoi työpajojasi ja lähde seikkailuihin outojen ja ihastuttavien Sparkien kanssa! Deluxe Upgrade: Oddsparks: An Automation Adventure – Deluxe Upgrade sisältää valinnaista kosmeettista sisältöä suurimmille faneillemme. Tämä ladattava lisäsisältö tarjoaa eksklusiivisia mukautus- ja koriste-esineitä. Se on tarkoitettu pelaajille, jotka pitävät pelistä todella kovasti ja tahtovat ilmaista tukensa. Tailor's Animal Costumes Pack: Eläinasupaketti sisältää 5 valinnaista eläinaiheista sarjaa, joihin kuuluu yhteensä 28 erillistä esinettä, jotka saavat sinut erottumaan joukosta: Pandasarja, Kilpikonnasarja, Kirahvisarja, Haisarja, Riikinkukkosarja Making Music: Käynnistä liukuhihna ja marssi oman automaatiosi tahdissa Oddsparks: An Automation Adventuren Making Music -lisäosassa! Tämä leikkisän tehokas lisäsisältö esittelee upouuden musiikkijärjestelmän, jonka avulla muutat tehtaasi täysin sovitetuksi rytmi- ja melodiakoneeksi. Craftsman's Elemental Decorations Pack: Elementtikoristepaketti sisältää 3 elementtiaiheista valinnaista kosmeettista koristesarjaa sekä kosmeettisen vitriinisarjan. Yhteensä 42 esinettä, jotka auttavat sinua tekemään tukikohdastasi entistäkin ainutlaatuisemman: Kvartsikoristeita, Vulkaanisia koristeita, Jäätikkökoristeita, Kipinävitriinejä Hats & Helmets: Oletko valmiina antamaan Spark-hahmoillesi uuden ilmeen ja tehtaallesi uuden tasoista hallintaa? Hats & Helmets -lisäosa peliin Oddsparks: An Automation Adventure on saapunut! Tämän leikkisän, mutta tehokkaan lisäosan avulla voit varustaa Sparkit tyylikkäillä päähineillä, jotka eivät ole vain silmänruokaa – vaan avain älykkäämpään automaatioon. Luo määrättyjä tuotantolinjoja suodattamalla Sparkit hattujensa perusteella ja ohjaa ne oikeisiin paikkoihin hoitamaan hommansa. Coaster Rush: Valmistaudu villiin huvipuistomenoon! The Coaster Rush -laajennus sekoittaa yksityiskohtaista automaatiota upeisiin ja pulssia nostattaviin huvipuistoelementteihin. Anna Sparkeille heidän ansaitsemansa seikkailu ja lisää puhdasta innostusta logistiikkaverkostoosi vuoristoratatyylisillä radoilla.