Oddsparks - Hatut ja kypärät
Oletko valmiina antamaan Spark-hahmoillesi uuden ilmeen ja tehtaallesi uuden tasoista hallintaa? Hats & Helmets -lisäosa peliin Oddsparks: An Automation Adventure on saapunut! Tämän leikkisän, mutta tehokkaan lisäosan avulla voit varustaa Sparkit tyylikkäillä päähineillä, jotka eivät ole vain silmänruokaa – vaan avain älykkäämpään automaatioon. Luo määrättyjä tuotantolinjoja suodattamalla Sparkit hattujensa perusteella ja ohjaa ne oikeisiin paikkoihin hoitamaan hommansa. Automatisoi. Asusta. Luokittele. Tämän lisäosan sisältö: * 10 uutta, tyylikästä hattua * Uusia kutomoreseptejä hattujen valmistukseen * 2 uutta työpistettä hattujen pukemiseen ja riisumiseen * Uusi Tason 4 Woodsman-tehtävä ”Spark Clothing”, jolla avaat reseptit ja työpisteet Varusta Sparkisi tyylillä Sparkit paiskivat töitä, ja nyt ne voivat tehdä sen tyylikkäästi! Hattuja voi ostaa räätäliltä, mutta nyt voit myös valmistaa niitä kutomossa. Varusta Sparkit millä tahansa kymmenestä uudesta hatusta – olipa kyseessä sitten kestävä kypärä tai hienostunut kukkakruunu, nämä asusteet ovat olennainen osa tuotantoasi. Käytä uusia työpisteitä hattujen lisäämiseen ja poistamiseen tarpeen mukaan – saat uuden tavan hallita tiimiäsi. Suodata tuotantoliikenne Voit ohjata Sparkien kulkua tarkasti. Aseta Spark-suodatin, joka päästää läpi vain tietyn hatun pukeneet Sparkit – saat tehokkaan työkalun samalla reitillä kulkevien erilaisten Sparkien erotteluun. Tämä uusi hallinnan taso avaa loputtomasti mahdollisuuksia optimoida tehdasrakenteita ja virtaviivaistaa tuotantolinjoja. On aika rakentaa, automatisoida ja asustaa tiellä menestykseen!