>observer_
Mitä tekisit, jos pelkosi hakkeroitaisiin? On vuosi 2084. Olet Daniel Lazarski, Tarkkailijana tunnettu eliittineuraalietsivä. Kuulut yritysten rahoittamaan poliisiyksikköön, jonka tehtävä on hakkeroida epäiltyjen mieliä ja soluttautua niihin. Saat salaperäisen viestin vieraantuneelta pojaltasi, joka on korkean tason insinööri kaikkivoipaisessa Chiron Corporationissa, ja lähdet Krakovan hämäriin C-luokan slummeihin tutkimaan asiaa. Hakkeroit rikollisten ja heidän uhriensa mieliä löytääksesi johtolankoja, ja joudut kokemaan heidän pahimmat pelkonsa. Miten pitkälle olet valmis menemään selvittäessäsi totuutta? Bloober Teamin, Layers of Fearin tekijöiden, kehittämä >observer_ on aikuisille tarkoitettu kyberpunk-kauhupeli. Näkemäsi tulee vaivaamaan mieltäsi.