Nordic-seikkailupaketti
Lähde Bramble: The Mountain King- ja Spirit of the North -pelit sisältävän Nordic-seikkailupaketin siivittämänä kauniisiin mutta vaarallisiin maisemiin kohtaamaan ilahduttavia vuorten henkiä ja kostonhimoisia metsän vartijoita. Annatko näiden kiehtovien kokemusten lumota itsesi? Bramble - The Mountain King Bramble: The Mountain King vie sinut kiehtovalle, mutta hieman häiritsevälle, matkalle kauniiden maisemien läpi. Tarinan päähenkilö on nuori Olle-poika, joka pyrkii pelastamaan karmaisevan peikon nappaaman siskonsa. Spirit of the North: Enhanced Edition - Spirit of the North: Enhanced Edition on kolmannen persoonan yksinpeliseikkailu, joka on saanut inspiraationsa Islannin henkeäsalpaavista ja mystisistä maisemista. Tarina perustuu useisiin pohjoismaisiin kansantaruston osiin.