Mato Anomalies
Mato Anomalies on vuoropohjainen roolipeli, jossa seikkaillaan ikivanhan itämaisen kaupungin neofuturistisessa Mato-versiossa. Ohjaa tarinan sankareita Doea ja Gramia ja tutki kaupunkia vaivaavia outoja tapahtumia – tai lähde toisiin ulottuvuuksiin torjumaan demoneja, jotka haluavat tuhota koko kaupungin. Lyöttäydy yksiin yllättävien kumppanien kanssa ja uppoudu velvollisuudesta, toivosta ja oikeudenmukaisuudesta kertovan tarinan syövereihin. SANKAREITA KAKSIN VERROIN Ohjaa kahta sankaria yhden sijaan! Kerää tietoja ja tutki Mato-kaupungin mysteerejä Doe-etsivänä tai lähde toisiin ulottuvuuksiin tuhoamaan demonihirviöitä salaperäisenä Gram-manaajana. OUTOJA TAPAHTUMIA Etsi johtolankoja eri puolilta kaupunkia jututtamalla väkeä, suorittamalla tehtäviä ja käymällä eri kaupoissa. Näin löydät Repeämiä – portaaleja, joista demoniset oliot saapuvat tuhoamaan kaupunkia. Demonien kukistaminen taisteluissa tietää upeita palkintoja... jos vain selviät kohtaamisesta hengissä. VOITTAAKO OIKEUS? Pahansuovat ryhmät yrittävät suistaa Mato-kaupungin tuhon tielle. Saavatko sankarit selville, mistä oikein on kyse? Vai ajautuvatko hekin epätoivon valtaan? SANKARILLISIA HYLKIÖITÄ "Viholliseni vihollinen on ystäväni." Vaikeissa olosuhteissa luodaan outoja ystävyyssiteitä. Tutkimustesi aikana löydät uusia liittolaisia, joiden luottamus voimistuu sitä enemmän mitä enemmän keskustelet heidän kanssaan. KOUKUTTAVIA TAISTELUJA Mato Anomaliesin taistelumekaniikka on ainutlaatuinen elämys, jonka keskiössä ovat kaikkien hahmojen yhteinen kuntomittari, huikea varustejärjestelmä ja tuplataidot. Kamppailuista selviämiseen tarvitaan hiottuja strategioita!