Mars Survivor & West Escape
Kaksi maailmaa, kaksi epätoivoista selviytymistaistelua—nyt yhdessä räjähtävässä paketissa. Matkaa Marsin ruosteisilta hiekoilta karulle Villin lännen rajaseudulle, kerää tarvikkeita, päivitä varusteesi ja kohtaa avaruusolentojen uhka jokaisessa käänteessä! Mars Survivor – Asteroidikatastrofin jälkeen rakettisi syöksyy Marsin erämaahan. Tutki planeetan salaisuudet, suunnittele pakosi ja rakenna suoja! Lähde vaarallisille retkille keräämään tietoa ja resursseja, torju laumoittain avaruusolentoja ja pelasta muita selviytyjiä. Hyödynnä heidän taitojaan puolustaaksesi tukikohtaasi massiiviselta hyökkäykseltä! West Escape – Karkulaisena, joka haluaa epätoivoisesti jälleenrakentaa yhteyden kadonneeseen rakkauteensa, sinun on kerättävä romua, päivitettävä varusteesi ja kohdattava armottomat avaruusuhat. Nopeatempoiset taistelut pitävät sinut varpaillasi—väistä tappavat iskut ja iske takaisin revolvereilla, haulikoilla ja muulla aseistuksella. Jokainen taistelu ja päivitys tuo sinut lähemmäs vapautta ja viimeistä välienselvittelyä tässä Villin lännen ja sci‑fi‑toiminnan räjähtävässä sekoituksessa.